بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اماکن ورزشی شهر آبعلی
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اماکن ورزشی شهر آبعلی
جوادی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران دستورات لازم در خصوص تخصیص اعتبار جهت ساماندهی سالن ورزشی امام علی (ع) را صادر نمود.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، ذوالفقاری بخشدار رودهن، قربانی و شریف آهی اعضای شورای اسلامی شهر آبعلی، مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، مدیران شهرداری آبعلی و هیئت همراه از اماکن ورزشی شهر آبعلی از جمله مجموعه بین المللی پیست اسکی و سالن ورزشی امام علی(ع) بازدید داشتند.

در این بازدیدها،جوادی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران دستورات لازم در خصوص تخصیص اعتبار جهت ساماندهی سالن ورزشی امام علی (ع) اعم از تعویض کفپوش ، اصلاح ساختار گرمایشی و احداث زمین چمن جنب سالن ورزشی را صادر نمود.

همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور رؤسای ذی صلاح شهرستان دماوند اعم از فرمانداری ، بخشداری،اوقاف،اداره ورزش و جوانان و شهرداری در خصوص ساماندهی و مالکیت پیست اسکی آبعلی در اسرع وقت به میزبانی فرماندار شهرستان دماوند برگزار گردد.

🔺بازدید مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران از اماکن ورزشی بخش رودهن

قبل از بازدید از اماکن ورزشی، جلسه ای در خصوص تکمیل پروژه های ورزشی و مشکلات جوانان در بخشداری رودهن برگزار و در این زمینه ها گفت و گو شد.

لازم به ذکر است، روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران بخش رودهن در این برنامه حضورداشت.