فرمانده جدید سپاه پردیس معرفی شد
فرمانده جدید سپاه پردیس معرفی شد
با حضور احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، ابراهیم گرمابدری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان پردیس معرفی شد.

پیش از ظهر امروز با حضور احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، رئیس بسیج رسانه‌ای کشور و مسؤولان استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان پردیس برگزار شد.

این مراسم در مجموعه تالارهای مائده پردیس برگزار و در ابتدا حامد حمزه خانی فرمانده سابق سپاه شهرستان پردیس گزارشی از عملکرد ۴ ساله حضور در این فرماندهی به عنوان جانشین و فرمانده‌ را‌ برای حضار تشریح و از تمام مسؤولان ادارات شهرستان برای همکاری با این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در مسیر انقلاب حرفی و کمکی را برای مردم و انقلاب داشته باشیم و در روش و کارها نیز منش شهید حاج احمد کاظمی را سرلوحه خود قرار بدهیم زیرا همه چیز برای ما روشن و راه مشخص است.

وی گفت: همه ما به نسبت به تکلیف و وظیفه‌ای که بر دوشمان است آگاهیم و معتقدیم نیازی به گرفتن فانوس نیست تا در شهر راه افتاده و کاری را انجام بدهیم زیرا راه مشخص است و همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: همانگونه که در قرآن آمده مومنین با هم برابرند و در کنار هم با صلح و صفا حضور پیدا کرده و به وعده‌های الهی حُسن ظن داشته باشیم تا به مدد الهی مشمول دعای حضرت بقیه الله قرار بگیریم و باید در این مسیر ثابت قدم باشیم.

گرمابدری ضمن تقدیر از سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران از اعتماد به وی بیان کرد: امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان و دعای امام زمان(عج) در کنار هم با برادری، صلح و صفا خدمتی به ساکنان این شهرستان داشته باشیم و به مردمی که امید به تحول دارند کمک کنیم.

وی ضمن قدردانی از سرهنگ حمزه خانی، از بسیجیان برای همراهی این فرماندهی کمک خواست و تاکید کرد: سپاه به برکت حضور بسیجیان حرکت می‌کند و اگر نعمت حضور بسیجیان نباشد فضای خدمت کم می‌شود.

فرمانده سپاه پردیس اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری همه چیز مملکت نیروی انسانی آن بوده و امروز عزت ما وجود بسیجیانی که پایه و اساس حرکت آن‌ها اخلاص در عمل است و امیدواریم خالصانه عمل کنیم‌.

در پایان حکم فرمانده جدید و لوح تقدیر فرمانده اسبق قرائت و هدایایی به رسم یادبود توسط مسؤولان به فرمانده اسبق سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس تقدیم شد.

در حکم فرمانده جدید سپاه شهرستان پردیس آمده است:

سرگرد پاسدار برادر ابراهیمی گرمابدری

به موجب این حکم جنابعالی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس منصوب می‌شوید.

امید است با اعتقاد مطلق به خداوند متعال، پیروی از فرامین و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله عظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند ۴ انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین