ادارات دماوند باید نسبت به فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسبت‌ها اقدام کنند
ادارات دماوند باید نسبت به فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسبت‌ها اقدام کنند
شرایط موجود کرونایی نباید موجب مغفول ماندن ایام الله ها، مناسبتهای ملی و مذهبی باشد، بلکه می توان محدودیت ها را به فرصت تبدیل کرده و به سمت استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و بستر الکترونیک در جهت برگزاری مراسم ها برویم.

حلیم زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند:
🔹️شرایط موجود کرونایی نباید موجب مغفول ماندن ایام الله ها، مناسبتهای ملی و مذهبی باشد، بلکه می توان محدودیت ها را به فرصت تبدیل کرده و به سمت استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و بستر الکترونیک در جهت برگزاری مراسم ها برویم.
🔹️شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، اتاق اصناف و ادارات باید فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با مناسبت ها و ایام الله را در دستور کار قرار دهند.
🔹️در خصوص برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، ملاک عمل ما ابلاغ ستاد مرکزی ارتحال امام(ره) و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است که در صورت عدم امکان اعزام افراد به مرقد مطهر، برنامه هایی به صورت شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی مدنظر قرار خواهد گرفت.
🔹️در چگونگی نحوه برگزاری کلیه مراسمات و مناسبت های در شهرستان، ملاک عمل دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی خواهد بود.