اسداله احمدیان مدیر جدید اداره برق منطقه‌ای دماوند
اسداله احمدیان مدیر جدید اداره برق منطقه‌ای دماوند
از زحمات ده ساله "بهزاد صبوری" رئیس اسبق این اداره تقدیر شد

آیین تودیع و معارفه مدیر اداره برق منطقه‌ای دماوند با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران، طاهرخانی سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند وجمعی از مسئولان ادارات برگزار شد.

طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران “اسداله احمدیان” به عنوان مدیر اداره برق منطقه‌ای دماوند منصوب و معرفی گردید.

🔸طاهرخانی: همه مسئولان باید با کار جهادی در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند در مراسم معارفه مدیر جدید اداره برق، با تاکید برکار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای جبران کاستی‌های موجود در جامعه گفت: برخی از عقب ماندگی های موجود حاصل کم‌ کاری در گذشته است و باید برای رفع مشکلات مردم و تحقق مطالبات کار جهادی صورت گیرد.

وی افزود:یکی از مهمترین زیرساختهای شهری و روستایی، انرژی برق است که با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌توان میزان رضایتمندی آنان را از مدیریت شهری و روستایی افزایش داد که خوشبختانه و عملکرد برق منطقه‌ای دماوند شرکت توزیع نیروی برق مثبت و مطلوب بوده و امید است مدیریت جدید نیز با کار جهادی و شبانه روزی پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان باشد.

همچنین از زحمات “بهزاد صبوری” رئیس اسبق این اداره تقدیر شد و ایشان به مدت ۱۰ ساله ریاست اداره برق منطقه‌ای دماوند را بر عهده داشت.