افتتاح دفتر حوزه هنری در شهرستان دماوند
افتتاح دفتر حوزه هنری در شهرستان دماوند
«سبحان نورمحمدی» از هنرمندان شهرستان  به‌عنوان مسئول "حوزه هنری شهرستان دماوند" معرفی گردید.

مراسم افتتاح دفتر حوزه هنری شهرستان دماوند همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی  با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن اجتماعات مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

در این مراسم امامان جمعه دماوند وآبسرد سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند، رئیس حوزه هنری استان تهران، شهردار و اعضای شورای شهرهای دماوند و آبسرد، رؤسای مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران،  تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان دماوند حضور داشتند.

حوزه هنری  سازمان تبلیغات اسلامی ،از نهاد های بسیار مؤثر فرهنگی وهنری کشور است،که در دوره جدید افتتاح دفاتر شهرستانی را در دستور کار قرار داده است. افتتاح دفتر حوزه هنری دماوند نیز در این  راستا می باشد که با پیگیری مسئول اداره تبلیغات و برخی هنرمندان و حمایت امام جمعه در اختبار اهالی هنر انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شایان ذکر است،«سبحان نورمحمدی» از هنر مندان شهرستان  به‌عنوان مسئول “حوزه هنری شهرستان دماوند” معرفی گردید.

🔺امیدواریم با افتتاح دفتر حوزه هنری در دماوند، شاهد توسعه حوزه‌های فرهنگی و‌ هنری در این شهرستان باشیم

💠حجت الاسلام نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی:

💢پیش از این  حوزه هنری  منحصر به مراکزاستان‌ها  ودر تهران، در مرکز استان بود، اما با پیگیری‌های انجام شده توانستیم از امکان ظرفیت حوزه هنری استفاده و در شهرستان شعبه‌ای از آن را دائر نماییم.

💢ضعف‌هایی در زمینه هنرهای اسلامی و انقلابی و به ویژه تولید محتوا، پرورش نیروهای متحد و انقلابی در شهرستان دماوند احساس می‌شود.

💢حرکت و اتفاق اساسی و تأثیرگذار در شهرستان دماوند نیازمند همت جمعی است.

💢اگر قرار است اتفاقی رقم زده شود، باید همه دغدغه‌مندان و کسانی که می‌توانند در قسمتی از هنر شهر تاثیرگذار باشند، پای کار بیایند.

💢امیدواریم با افتتاح دفتر حوزه هنری در دماوند، شاهد توسعه حوزه‌های فرهنگی و‌ هنری در این شهرستان باشیم.