بازدید فرماندار شهرستان دماوند از روستاهای مرا،خرمده،کاجان، تمیسیان و وسکاره از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند
بازدید فرماندار شهرستان دماوند از روستاهای مرا،خرمده،کاجان، تمیسیان و وسکاره از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند
در این بازدیدها میزان خسارت وارده در سیل چند روز گذشته بررسی شد

رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان به همراه رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سلیمانی بخشدار مرکزی، رئیس شورای بخش مرکزی و اعضای ستاد بحران شهرستان دماوند از روستاهای مرا،خرمده،کاجان و تمیسیان از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند بازدید کرد.

هدف از این بازدید بررسی میزان خسارت وارده در سیل چند روز گذشته و نحوه خدمت رسانی دستگاههای متولی به اهالی این روستاها بوده است.

گفتنی است اهم موارد بررسی شده در این بازدید در روستای مرا، لایروبی مخزن آب شرب روستا،بهسازی راه دسترسی به منطقه آب چشمه، ترمیم و بهسازی دیوار ساحلی، در روستای خرمده و کاجان بیرون زدگی لوله اصلی گاز و پاکسازی معابر و در روستای تمیسیان مرمت پل دسترسی به جاده اصلی روستا، ترمیم انهار بود که دستورات لازم جهت تسریع در امر خدمات رسانی توسط فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان دماوند به دستگاههای متولی صادر شد.

🔺بازدید فرماندار شهرستان دماوند از روستای وسکاره

رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان به همراه رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه بخش رودهن، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن و اعضای ستاد بحران از روستای وسکاره بازدید کرد.

این بازدید جهت نظارت و بررسی وضع موجود روستا پس از سیل چند روز گذشته و روند خدمت رسانی به اهالی شریف این روستا انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید ضمن تشکر از زحمات مسیولین و گروههای جهادی بر تسریع خدمات رسانی و برقراری مجدد انشعابات روستا تاکید کرد.