برگزاری آیین تکریم و معارفه شهردار دماوند
برگزاری آیین تکریم و معارفه شهردار دماوند
علی شیوا به سمت شهردار دماوند منصوب شد

🔹️آیین تکریم و معارفه شهردار دماوند برگزار شد.

🔹️این مراسم با حضور ملکی، معاون فنی وعمرانی استاندار تهران، حجت الاسلام فتاح دماوندی  امام جمعه شهرستان دماوند  مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند،  وجمعی از مسئولان، معتمدین واهالی شهر دماوند در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

🔸بنا بر حکم استاندار تهران، علی شیوا به سمت شهردار دماوند منصوب شد و از زحمات چندین ماهه مهدی غلامرضایی سرپرست شهرداری دماوند تقدیر به عمل آمد.

🔺تکریم ارباب رجوع، سرعت در پاسخگویی و شفافیت عملکرد شهرداری‌ دماوند مورد انتظار مردم است/ ضرورت احداث آرامستان عمومی در شهر دماوند

👤حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند:
🔹تعامل خوب با شورای شهر از ویژگی‌های یک شهردار خوب است و وحدت و همدلی آنان بسیار مهم است که در جهت خدمت بهتر به مردم باید مور توجه باشد.

🔸احداث پارک بحران در دماوند در مواقع ضروری و بلایای طبیعی از نیازهای این شهر می‌باشد لذا باید زیرساخت‌های لازم جهت این موضوع دیده شود و در مواقع نیاز قابل سکونت طی چند ماه باشد، این پارک بحران باید احداث و تکمیل شود.

🔹احداث آرامستان عمومی جدید برای دماوند از دیگر انتظارات مردم از شورای شهر و شهرداری میباشد زیرا آرامستانهای موجود تقریبا پر شده اند.

🔸آرامستانها به صورت محلی اداره میشوند اما نیاز به آرامستان عمومی برای شهر دماوند داریم.

🔹تکریم ارباب رجوع و سرعت درپاسخگویی و شفافیت عملکرد شهرداری مورد انتظار مردم است همچنین جلوه های بصری شهر و زیباسازیها در شان این شهر دینی و باستانی باشد.

🔺اگر مردم بخواهند اتفاق های خوب رقم خواهد خورد، همه مردم با وظایف شهرداری آشنا هستند

👤ملکی  معاون استاندار تهران:

🔹شهر تاریخی، معنوی و مذهبی دماوند با مردمی بسیار خوب همچنین وظیفه شهرداری  خدمت رسانی به مردم است و توفیق خدمت رسانی نصیب شهردار شد

🔸وی ادامه داد: خداقوت به سرپرست و شهردار سابق و خیر مقدم به اقای شیوا  که  خدمت گزار مردم هستندو برای بار دوم  شروع میکنند، انگیزه و تجربه ی سابق شهر را به سطح کاری خود اضافه می کنند.

🔹️ملکی با بیان اینکه شهردماوند مذهبی و با هویت است افزود: شهر دماوند از این مزیت برخوردار است و وظیفه مسئولین خدمت رسانی به مردم است واگر مردم بخواهند اتفاق های خوب رقم خواهد خورد، همه مردم با وظایف شهرداری اشنا هستند و این فرصت را غنیمت بشماریم.

🔺تلاش برای تحقق توسعه پایدار شهری در دماوند/ پیگیری الحاق مشا به محدوده خدمات شهر دماوند/ راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در مشا و مسکن مهر دماوند

👤حسین آرمودیان‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر دماوند در حاشیه آیین معارفه شهردار جدید دماوند، ضمن قدردانی از حضور همه خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان، روحانیت، نخبگان، اعضای شورای تأمین، پیشکسوتان، ورزشکاران و اصحاب رسانه‌ اظهار کرد: با حضور علی شیوا به‌عنوان شهردار جدید دماوند، برنامه‌ریزی‌هایی برای پیشبرد و توسعه این شهر انجام شده است.

🔹وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برقراری نظم و انضباط اداری در شهرداری، آموزش پرسنل با توجه به تخصص‌های مورد نیاز در شهرداری، تامین نیرو و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی و نیز راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در مشا و مسکن مهر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رعایت اصول فنی و شهرسازی در ساخت و سازها اشاره کرد.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر دماوند، تلاش در جهت تحقق توسعه پایدار شهری، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، تسریع در رسیدگی به امور ارباب رجوع، بودجه نویسی مطابق ضوابط و دستورالعمل‌ها و نیازهای شهری و ارائه بودجه در اصلاحیه متمم و تفریق آن در موعد قانونی، همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان، همکاری با سازمان‌های مردم نهاد، پیگیری مطالبات شهروندان از طریق مراجع استانی و کشوری، پیگیری مشکلات چند ساله شهروندان از جمله جاده کمربندی جنوبی، ادامه پروژه مترو پردیس – دماوند، حل مشکلات پروژه مسکن مهر، پیگیری الحاق مشا به محدوده خدمات شهر دماوند را از دیگر برنامه‌های مدیریت شهر دماوند عنوان کرد./عصر شرق