برگزاری جلسه تعیین تکلیف اراضی دولتی جهت احداث پروژه های خدمات رسان شهرستان دماوند
برگزاری جلسه تعیین تکلیف اراضی دولتی جهت احداث پروژه های خدمات رسان شهرستان دماوند
طاهرخانی: احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی شهرهای دماوند و رودهن/ساخت یک مجموعه آموزشی دارای سه مدرسه هوشمند در شهر رودهن

جلسه تعیین تکلیف اراضی دولتی جهت احداث پروژه های خدمات رسان شهرستان دماوند با حضور رضا طاهرخانی سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه ، رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران،مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان، مسئول حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان، مشاور حقوقی نوسازی مدارس استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

رضا طاهرخانی در این جلسه گفت:متاسفانه در سالهای گذشته برخی زمین های دولتی، که برای کاربری های آموزشی، ورزشی و درمانی در نظر گرفته شده بود، بلاتکلیف مانده است که هماهنگی های لازم در خصوص نحوه واگذاری این زمین ها با مدیر کل راه و شهرسازی انجام شد.

طاهرخانی با اشاره لزوم ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر های دماوند و رودهن گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیران کل ادارات متولی در استان تهران با اختصاص زمین، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن در دستور کار قرار گرفت. و در این راستا زمین درمانگاه تامین اجتماعی در شهر رودهن تا ۱۰ روز آینده واگذار می شود.

وی افزود: در خصوص درمانگاه تامین اجتماعی شهر های دماوند و رودهن، تا ۶ ماه آینده پروژه آغاز، و حداکثر تا ۳ سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به لزوم افزایش سرانه های آموزشی در سطح شهرستان هماهنگی های لازم جهت ساخت مجتمع آموزشی دارای سه مدرسه هوشمند با مشارکت خیرین در شهرک پونا رودهن انجام خواهد شد.

طاهرخانی ادامه داد: یکی از مطالبات مردم شهر دماوند، ایجاد آرامستان مرکزی بود که با توجه به پیگیری های انجام شده از اداره کل شهرسازی استان تهران، زمینی در این خصوص اختصاص داده شد و در آینده ای نزدیک با همکاری شهرداری دماوند عملیات ساخت فاز اول آرامستان جدید آغاز خواهد شد.

ایشان با اشاره به اینکه وعده های که در دولت مردمی آیت الله رئیسی به شهروندان داده شده است، در موعد مقرر در حال انجام است،افزود: پروژه کمربندی جنوبی در حال مطالعه و بررسی های اولیه است و سه مولفه در این زمینه پیشنهاد شده، که قرار است قرارگاه خاتم این سه مولفه را بررسی کرده و برای یک مورد توافق جمعی صورت گیرد و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی تصریح کرد: با همکاری سپاه پاسداران شهرستان دماوند زمینی با کاربری درمانی و ورزشی در اختیار مجموعه سپاه شهرستان در مسکن مهر قرار داده خواهد شد تا اقدامات لازم جهت ساخت درمانگاه و مجموعه ورزشی چند منظوره برای استفاده عموم شهروندان انجام گیرد.

گفتنی است در این جلسه مسائل مربوط به احداث تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد، احداث و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن، نوسازی و ساخت فضاهای آموزشی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت