برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان دماوند
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان دماوند
فرماندار شهرستان دماوند از دستگاههای اجرایی خواست عملکرد خود و دولت مردمی سیزدهم را بصور شفاف منعکس نمایند

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند،
حلیم زمهریر، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،بخشداران مرکزی و رودهن، شهرداران و جمعی از مسئولان ادارات در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان گزارشی از وضعیت پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری، کلنگ زنی پروژه های جدید در شهرستان دماوند و اولویت بندی زمان انجام آن پرداختند.

🔺طاهرخانی: مسئولان خدمات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بازگو کنند

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت وتشریح برنامه های این هفته بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت افتتاح پروژه های شهرستان به بهترین نحو، تاکید کرد.

وی افزود:هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحوه مطلوب تری در جامعه انعکاس پیدا کند و مسئولین باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آمار مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب و خدمات دولت در یک سال گذشته را به شهروندان بازگو کنند.

رضا طاهر خانی درادامه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی گفت: تکمیل و بهره برداری پروژه های نیمه تمام شهرستان در گذشته، از مهمترین اولویت های دولت بوده و در هفته دولت نیز شاهد افتتاح چندین پروژه های عمرانی در سطح شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان دماوند هفته دولت را فرصتی برای بازگو کردن عملکرد مسئولین ادارات شهرستان دانست و از دستگاههای اجرایی خواست عملکرد خود و دولت مردمی سیزدهم را بصور شفاف منعکس نمایند.

🔺مسئولان با سعه صدر پاسخگوی مشکلات مردم باشند/ در جهت منافع مردم با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران ادارات به مطالبات شهروندان گفت: مسئولان و مدیران ادارات شهرستان باید در همه زمینه‎ها با صعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم باشند چراکه مهم‌ترین رسالت و وظیفه مدیران در دولت سیزدهم توجه و تحقق خواسته‌های به حق مردم است.

طاهر خانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر شخصی مردم را از آینده ناامید کند چه بداند و چه نداند به سود دشمن کارکرده است افزود: مسئولان باید با کار و تلاش شبانه روزی جهت تحقق مطالبات بر زمین مانده مردم در گذشته و پاسخگویی شفاف به آنها نسبت افزایش امید آفرینی در شهرستان اقدام کنند و بیان درست و شفاف خدمات انجام شده در طول یکسال گذشته در شهرستان دماوند باعث افزایش اعتماد عمومی خواهد شد‌.

🔺هفته دولت فرصتی مناسب برای تشریح دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند: هفته دولت زمان بسیار خوبی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی است و مدیران ادارات باید نسبت به بیان خدمات نظام و دستاوردهای آن به عموم مردم اقدام کنند.

وی افزود: مدیران ادارات باید از میزهای خود فاصله گرفته و پیگیر مطالبات مردم و شهرستان باشند و حضور مسئولان در جمع مردم باعث علاقه‌مندی آنها به نظام اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی با قدردانی از زحمات فرماندار شهرستان دماوند و اعضای ستاد مدیریت بحران در جریان سیل چند روز گذشته گفت: با اقدام به موقع ستاد مدیریت بحران در راستای اطلاع رسانی در جریان سیل شهرستان دماوند خوشبختانه کمترین میزان خسارت جانی را شاهد بودیم و با حضور میدانی فرماندار و مسئولان ادارات متولی و تلاش شبانه روزی آنها در مناطق سیل زده و با حمایت های نیروهای بسیج، سپاه و گروههای جهادی و مردمی خوشبختانه اثرات ناشی از سیل در شهرستان دماوند جمع آوری شد که این نشان دهنده کار و تلاش جهادی مسئولان و مردم در شهرستان دماوند است.