تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و دانش‌آموز در دماوند
تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و دانش‌آموز در دماوند
طی یکسال آموزش و پرورش دماوند از ۲۹ مولف و پژوهشگر برخوردار شده است.

🔹همایش هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان دماوند امروز با حضور جمعی از معلمان و پژوهشگران در اردوگاه مصطفی خمینی شهر دماوند برگزار شد.

🔸در این همایش «حجت‌الاسلام فتاح دماوندی» امام جمعه شهرستان دماوند، «حجت‌الاسلام سید احمد میرشریفی» امام جمعه شهر آبسرد و حومه، «زهرا طاولی» مدیر آموزش و پرورش دماوند، «مهدی غلامرضایی» سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران ادارات فرهنگی، فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر حضور داشتند.

🔹در این همایش ابتدا، زهرا طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند و سپس میهمان ویژه‌برنامه «لیلی فریدونی» مدرس دانشگاه شهید رجایی وامام جمعه شهرستان دماوند از دیگر سخنرانان همایش هفته پژوهش بود.

♦پژوهشگران دماوندی با موضوعات شهرستانی تحقیق و پژوهش انجام دهند

🔹در ادامه حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند گفت:  در عرصه های فرهنگی  باید پژوهش و تحقیق شود و شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند از آن استقبال می‌کند، اگر پژوهشی درباره معارف اسلامی، قرآن، رفع شبهات و امر به معروف ونهی از منکر باشد نیز پشتیبانی مالی می‌کنیم.
🔸وی اضافه کرد: پژوهشگران دماوند باید مرتبط با این شهرستان تحقیق و پژوهش انجام دهند و برای حل مشکلات دماوند گام بردارند در این راه از پژوهشهای دانش آموزان می‌توان بهره‌مند شد.

مدیر موفق باید از تجارب دیگر مدیران و آموزشگاه‌ها بهره‌مند شود

🔹در این مراسم، طاولی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند  گفت: جهانی اندیشیدن و منطقه‌ای عمل کردن موضوع مهمی است که باید مورد توجه باشد لذا ضرورت دارد با دنیای امروز ارتباط داشته باشیم.
🔸طاولی افزود: مدیر موفق باید از تجارب دیگر مدیران و آموزشگاه‌ها بهره مند شود که این تجارب در قالب آمایش سرزمین مورد توجه است یعنی افراد مختلفی که در عرصه‌های مختلف و مناطق در آموزش و پرورش کار می‌کنند نوع فرهنگ آنها متفاوت از دیگر شهرها و استان‌هاست لذا آموزش‌ها نیز در آمایش سرزمینی متفاوت می‌باشد.

♦طی یکسال آموزش و پرورش دماوند از ۲۹ مولف و پژوهشگر برخوردار شده است

🔹فتحعلی، معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: طی یکسال دماوند از ۹ مولف و ۲۰ پژوهشگر معلم و دانش آموز برخوردار شده است که با برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه پژوهش رقم خورده است.
وی اظهار کرد: در سایه علاقمندیها و آموزش‌ها و فعالیت‌های علمی در سطح منطقه، توانستیم در طول یک سال ۹  مولف داشته باشیم همچنین یک پژوهشگر حائز رتبه اول اقدام پژوهی در سطح کشور می‌باشد.