جابجایی تعدادی از شعبه های اخذ رأی با هدف تأمین پروتکل‌های مورد تأیید شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دماوند
جابجایی تعدادی از شعبه های اخذ رأی با هدف تأمین پروتکل‌های مورد تأیید شبکه بهداشت و درمان در شهرستان دماوند
ستاد انتخابات شهرستان برنامه‌ریزی های لازم را در زمینه مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی به عمل آورده که بخشی اجرایی شده و بخشی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

حلیم زمهریر، معاون فرماندار دماوند اظهار کرد :
طرح جامع پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان توسط کارگروهی تخصصی تهیه خواهد شد و وظایف کلیه دستگاه‌ها و ادارات کاملا مشخص و مبنای کاری کارگروه در طول سال جاری خواهد بود.
به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنار فعال کردن بیش از پیش دستگاه‌ها و ادارات دولتی و عمومی باید نقش خانواده ها را پررنگ تر کرده و با تببین الگوی اصیل خانواده اسلامی، ایرانی و کارکرد موثر آنها از هر نوع تهاجم فرهنگی پیشگیری نماییم.
برای تشریح ضرورت و اهمیت انتخابات در بعد داخلی و بین المللی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرده و با بصیرت افزایی، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنیم.
ستاد انتخابات شهرستان برنامه‌ریزی های لازم را در زمینه مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی به عمل آورده که بخشی اجرایی شده و بخشی در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.ستاد انتخابات شهرستان دماوند تدابیر ویژه‌ای به منظور اطمینان بخشی در خصوص تامین پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی در شرایط کرونایی در نظر گرفته است.
علاوه بر تشکیل کمیته بهداشت و سلامت ستاد انتخابات، با تایید هیات اجرایی و نظارت شهرستان، تعدادی از شعب اخذ رای با هدف تأمین هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی جابجا و اماکن دیگری به این منظور جایگزین خواهد شد.
برنامه ریزی هایی در خصوص طراحی و آماده سازی فضاهای شهری و روستایی برای انتخابات صورت گرفته که پس از پایان شبهای مبارک قدر، به صورت بنر در معابر عمومی نصب خواهد شد.
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی و وبینارهایی با هدف تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و رعایت مر قانون را در دستور کار قرار دهند.
هدف ما تبیین ضرورت و اهمیت انتخابات، مشارکت مردم و خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان است.