دیدار فرماندار دماوند از روستاهای انزها و مزداران فیروزکوه
دیدار فرماندار دماوند از روستاهای انزها و مزداران فیروزکوه
فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید با نیروهای مردمی، نیروهای جهادی بسیج، سپاه در باره وضع موجود دیدار و گفتگو نمود

🔺دیدار فرماندار دماوند با اعضای گروههای جهادی شهرستان دماوند در روستای انزها فیروزکوه

رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان به همراه رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سلیمانی بخشدار مرکزی شهرستان دماوند با حضور در روستای انزها شهرستان فیروزکوه در یک فضای صمیمی با اعضای گروههای جهادی و بسیجی شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است اعضای گروههای جهادی و بسیجیان شهرستان دماوند در اولین روزهای پس از وقوع سیل چند روز اخیر با حضور در شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در کنار نیروهای خدماتی و اعضای ستاد مدیریت بحران نسبت به امداد رسانی و طبخ و توزیع غذا به سیل زدگان اقدام نموده اند

شایان ذکر است گروه های جهادی و بسیجیان در جریان سید چند روز آخر شهرستان دماوند نیز نسبت به امداد رسانی به مردم این شهرستان نیز اقدام نموده اند.

🔺 بازدید فرماندار شهرستان دماوند از مناطق سیل زده روستای مزداران فیروزکوه

همزمان با تاسوعای حسینی (ع) رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان به همراه رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سلیمانی بخشدار مرکزی شهرستان دماوند از مناطق سیل زده روستای مزداران شهرستان فیروزکوه‌ بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فیروزکوه از وضعیت روستای مرزداران و خسارات و مشکلات پیش آمده را به صورت میدانی بازدید نمودند.

رضا طاهرخانی، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در این بازدید‌ از اعلام آمادگی ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان دماوند جهت هرگونه مساعدت به سیل زدگان خبر داد.

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید با نیروهای مردمی، نیروهای جهادی بسیج، سپاه در باره وضع موجود دیدار و گفتگو نمود.