ساخت ۸ هزار واحد مسکن در شهرستان دماوند
ساخت ۸ هزار واحد مسکن در شهرستان دماوند
طاهرخانی: ساخت مسکن برای اقشار فاقد خانه، وظیفه دولت و حاکمیت است و باید سالانه نسبت به ساخت تعداد مشخصی واحد های مسکونی اقدام کند.

جلسه شورای طرح جهش تولید مسکن شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهر خانی، سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند و با حضور رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

طاهرخانی : ساخت مسکن برای اقشار فاقد خانه، وظیفه دولت و حاکمیت است و باید سالانه نسبت به ساخت تعداد مشخصی واحد های مسکونی اقدام کند اما متاسفانه طی چند سال گذشته شاهد بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی به امر تولید مسکن بودیم که باید با کار شبانه روزی همراه با دقت و نظارت این کمبود را جبران کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند افزود: با مطالعات صورت گرفته هدف ما درطرح جهش ملی تولید مسکن ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در شهرستان است و همه دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان باید با تمام ظرفیت برای تسریع در ایجاد جهش ملی مسکن اقدام نمایند و هیچ قصوری از دستگاههای مرتبط با اقدام ملی مسکن در شهرستان دماوند پذیرفته نیست.

طاهر خانی افزود: مشارکت بخش خصوصی در این طرح بسیار موثر است و تامین امکانات و زیر ساخت های مناسب عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این طرح مد نظر می باشد و نباید کاستی ها و اشکالات موجود در طرح مسکن مهر را در مسکن ملی شاهد باشیم و تا قبل از تکمیل واحد ها و ایجاد مسکن امکاناتی نظیر مدرسه، درمانگاه، مسجد، پاسگاه های انتظامی و…. در محل مناسب احداث گردد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به اینکه فعال شدن بخش مسکن در کشور علاوه بر خانه دار شدن اقشار کم درامد موتور محرکی برای اشتغالزایی است گفت: ساخت مسکن در بافتهای فرسوده از اولویت های دولت مردمی سیزدهم می باشد و قانون جهش تولید مسکن یک اقدام انقلابی و ارزشمند است که باید از سوی تمام نهاد ها و ادارات مرتبط با آن مورد حمایت قرار گیرد.