شروع عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن
شروع عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن
فرماندار شهرستان دماوند مطرح کرد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن/آغاز به کار عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر مهرآباد بعد از گذشت ۸ سال/ راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی کیلان پس از گذشت ۱۴ سال بلاتکلیفی

رضا طاهرخانی با اشاره به تحقق مطالبات مردم شهرستان در دولت مردمی سیزدهم گفت: تأسیس درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن یکی از مطالبات به حق و بر جای مانده مردم بود، که با همدلی بین مسئولان به نتیجه رسید و عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن، آغاز خواهد شد و حداکثر تا ۲۴ ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت‌.
وی با اشاره به شروع عملیات ساخت و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مهرآباد گفت: زمین محل ساخت تصفیه خانه فاضلاب مهرآباد، ۸ سال پیش واگذار شده بود که کلنگ‌ احداث آن به زمین خورد و به حال خود رها شده بود، با پیگیری های انجام شده در سال جاری عملیات ساخت آن بعد از گذشت ۸ سال آغاز شد.
طاهر خانی ادامه داد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن در دستور کار قرار دارد و در دیداری که به همراه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو انجام شد، اعتبارات مناسبی برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب رودهن و دماوند اختصاص پیدا کرد و طی روزهای آینده کلنگ تصفیه‌خانه فاضلاب رودهن نیز به زمین خواهد خورد.
وی افزود: در حوزه تقویت زیرساختهای بخش خدمات درمانی در شهرستان، طی جلسات جلسات برگزار شده با وزیر بهداشت و درمان، افزایش ۲۵ تخته خواب، همراه با کلیه تجهیزات و کادر پزشکی به بیمارستان سوم شعبان در دستور کار قرار گرفت که با اجرایی شدن آن تعداد تخت‌های بستری به ۸۹ تخت افزایش پیدا خواهد کرد که باعث افزایش کیفیت نحوه خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.

🔺جهت مدیریت سیل اخیر شهرستان دماوند از تمام امکانات درون شهرستان استفاده شد./ شورای مشورتی جوانان و ایثارگران تشکیل شده است

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره مدیریت خوب بحران سیل در شهرستان گفت: متاسفانه در شهرستان دماوند چندین نقطه از شهرستان درگیر سیل شد که با توجه به گستردگی جغرافیایی باید خدمات یکسان و همزمان به این نقاط ارائه می شد و در مدیریت بحران سیل از تمام ظرفیت شهرستان استفاده شد و در این راستا با کمک نیروهای جهادی بسیج و همیاری مردم بحران سیل به خوبی و با کمترین خسارت جانی در شهرستان دماوند مدیریت شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تشکیل شورای مشورتی ایثارگران در شهرستان اقدامات انجام شده از بدو ورود اینجانب بوده است و هدف ما این است که در کلیه ادارات شهرستان مسئول ایثارگران مشخص و معرفی گردد تا نسبت به پیگیری مطالبات ایثارگران شهرستان دماوند در اداره مربوطه اقدام نماید.

وی ادامه داد برای استفاده از تمام ظرفیت جوانان انقلابی در شهرستان دماوند از شروع کار اینجانب در شهرستان،شورای مشورتی جوانان تشکیل و آغاز به کار نموده است و نشست های مستمر ماهیانه جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات جوانان نخبه و فعال برگزار می گردد.

🔺طاهر خانی:راه‌اندازی درمانگاه شبانه روزی کیلان پس از گذشت ۱۴ سال بلاتکلیفی/ تخصیص اعتبار لازم جهت بازسازی مجموعه های ورزشی در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به راه اندازی مرکز جامع سلامت شهر کیلان پس از ۱۴ سال افزود: درمانگاه شهر کیلان یکی از مهمترین مطالبات برجای مانده شهروندان این شهر بود که با پیگیری های انجام شده این درمانگاه مجدداً در مدت ۷۰ روز کار جهادی، به صورت شبانه روزی راه اندازی شد.

طاهرخانی افزود:اداره ثبت احوال رودهن به جهت برخی مسائل درون سازمان و اداری تعطیل شده بود و یکی از درخواست های مردم شریف بخش رودهن بازگشایی مجدد آن بود،که  با پیگیری های انجام شده ظرف مدت ۱۰ روز مجددا کار خود را آغاز نمود و یکی دیگر از مطالبات مردم شریف بخش رودهن محقق شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تکمیل و تعمیر اماکن ورزشی شهرستان، یکی دیگر از پیگیری های انجام شده در شهرستان دماوند است و در این راستا اعتبار لازم جهت تعمیر استادیوم تختی شهر دماوند، زمین چمن شهر رودهن و استخر غدیر این شهر تخصیص یافته است.