شورای مشورتی جوانان در دماوند تشکیل خواهد شد
شورای مشورتی جوانان در دماوند تشکیل خواهد شد
طاهرخانی: مدیران و مسئولان ادارات شهرستان باید در بین مردم به خصوص جوانان حضور یافته و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان دماوند، با فرماندار جدید شهرستان دماوند دیدار و گفت و گو کردند.

رضا طاهرخانی،سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند در این نشست اظهار کرد: دولت سیزدهم در امر خدمات رسانی به هموطنان بصورت شبانه روزی از هیچ تلاشی دریغ  نمی‌کند.

وی افزود: مسئولان در دولت سیزدهم می‌بایست مردمی باشند و فاصله ای بین مدیران با مردم نباید وجود داشته باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: مسئولی که در دولت مردمی بخواهد از مردم فاصله بگیرد، در این دولت جایی نخواهد داشت و مدیران باید خود را خادم مردم بدانند و تکریم ارباب رجوع بر مدیران واجب است.

طاهر خانی اضافه کرد: در ۹ دی سال ۸۸، همراهی مردم باعث از بین بردن فتنه شد و این همراهی و بصیرت مردم یکبار دیگر نظام را بیمه کرد.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان ادارات شهرستان باید در بین مردم به خصوص جوانان حضور یافته و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.

سرپرست فرمانداری دماوند عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردید، به عنوان نقشه راه، چراغی روشن و مسیر شفاف، حرکت جوانان و  نسل های آینده  انقلاب را مشخص می کند .

وی افزود: جوانان مهمترین سرمایه کشور هستند و با حضور تاثیر گذار جوانان در نظام مدیریتی، تحول شگرفی در تمام عرصه ها به وجود خواهد آمد.؛ جوانان از منظر رهبر انقلاب موتور محرکه ی حرکت رو به جلوی کشور هستند.

سرپرست فرمانداری دماوند مبارزه با فساد را به عنوان یک مسئله مهم و اساسی برشمرد و گفت: جوانان باید امید و نگاه خوشبینانه به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند و نیروی انسانی مستعد، کارآمد، مومن و انقلابی مهم‌ترین ظرفیت برای امید بخشی در جامعه است.