فرزند آوری و فرزند پروری بر اساس آموزه های اسلامی توسط  بانوان ، آینده ایران را به موفقیت و پیروزی تضمین می‌کند
فرزند آوری و فرزند پروری بر اساس آموزه های اسلامی توسط  بانوان ، آینده ایران را به موفقیت و پیروزی تضمین می‌کند
حجت الاسلام فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند: شرق وغرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند. منظور از نه شرقی و غربی، عدم وابستگی به شرق و غرب است نه تعامل با آنها

💠حجت الاسلام فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند :

🔹دوست داشتن و پیروی از حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، ملاک ورود به بهشت است.

🔸کسانی که حضرت زهرا (سلام الله علیها) را الگوی خود قرار می دهند، هم قرآن را دارند و هم  اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را.

🔹فرزند آوری و فرزند پروری بر اساس آموزه های اسلامی توسط  بانوان محترم، آینده ایران را به موفقیت و پیروزی تضمین می‌کند.

🔸 احترام به عموم بانوان و مادران و تکریم شخصیت آنان و قدردانی از زحمات این فرشته های مهربان، در قاموس اسلام و ایران مورد تاکید قرار گرفته است.

🔹برخی غربگرایان داخلی تعامل ایران با روسیه و چین را نافی استقلال کشور و مخالف شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی قلمداد می کنند.

🔸شرق وغرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می‌کند. منظور از نه شرقی و غربی، عدم وابستگی به شرق و غرب است نه تعامل با آنها.

🔹روسیه فعلی شوروی سابق نیست، ما به دنبال تأمین منافع ایران و ایرانی، با کشورهای غیر دشمن توافق می کنیم.

🔸ما با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم. دریای خزر، قفقاز، سوریه،عراق،خاورمیانه ،حوزه های انرژی، نظامی و اقتصادی منافع مشترک  وتحریم آمریکا تهدید مشترک ما است.

🔹بعضی غرب گدایان و غرب گرایان، دنیا را در آمریکا و اروپا خلاصه می کنند. آنها چین هراسی و روسیه هراسی را تبلیغ می کنند، اما نسخه تسلیم و انفعال در برابر غرب را تجویز می‌کنند.

🔸دوران بزن و دررو، نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای جبهه مقاومت تمام شده است، زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. عربستان و امارات باید دست از تجاوز و کشتار مردم یمن بردارند.

🔹جبهه مقاومت یمن با ۲۰ فروند پهباد و ۱۰ فروند موشک بالستیک مراکز حساس و راهبردی امارات را مورد هدف قرار داد ولی پیشرفته ترین سیستم های پدافندی غربی و شرقی امارات، نتوانست آنها را از گزند نیروی هوایی انصارالله در امان نگه دارد.