فرماندار فعلی دماوند از میان ۲۵ گزینه انتخاب شده است
فرماندار فعلی دماوند از میان ۲۵ گزینه انتخاب شده است
🔹استاندار تهران: دماوند ظرفیت های منحصر به فردی دارد و حضور نخبگان و بسیج معتمدین رشد و توسعه شهرستان تسریع می شود.

👤 محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار دماوند اظهار داشت: شهروندان شهرستان دماوند شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و البته دماوند مهد پرورش علما است و امروز هرچه داریم از برکت وجود علما در کشور است.

🔹وی با اشاره به اینکه دی ماه تبلور عینی و معنادار و تجدید میثاق مردم با ولایت است، افزود: امروز منشور مدیریتی ما در دولت سیزدهم حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم به فرموده رهبری صدق و اخلاص است.

🔸استاندار تهران عنوان کرد: صدق در گفتار و رفتار حاج قاسم موج می زد و بعد از شهادت شهید حججی، شهید سلیمانی وعده انتقام و ریشه کنی داعش را داد و امیدوارم همه ما در انتظار شهادت باشیم و مطمئنم بسیار از جوانان مومن انقلابی انتظار شهادت دارند.

🔹منصوری سپس گفت: حاج قاسم کار را با اخلاص انجام می داد و برای دیده شدن کاری انجام نمی داد و شیوه ما باید در مدیریت باید همین باشد، حاج قاسم بیشترین کار را انجام می داد اما از عواید مدیریتی خود را محروم کرده بود و همچون پرسنل عادی سپاه حقوق می گرفت.

🔸وی بیان کرد: حاج قاسم در کنار اقتدار مدیریتی در سیل خوزستان در کنار مردم بود و غم مردم می خورد و این ویژگی بارز مکتب سلیمانی است، امروز در مدیریت همچون حاج قاسم باید تدبر و شجاعت داشته باشیم و مسئول شجاع کم نداشتیم اما تدبیر نداشت و کم کم از خط ولایت فاصله گرفت.

🔹استاندار تهران با بیان اینکه در مدت همکاری با فرماندار سابق دماوند شاهد ادب مدیریتی و جدیت ایشان در رفع مشکلات شهرستان بودیم، ادامه داد: دماوند ظرفیت های منحصر به فردی دارد و حضور نخبگان و بسیج معتمدین رشد و توسعه شهرستان تسریع می شود.

🔸استاندار تهران در خصوص انتخاب سرپرست فرمانداری دماوند نیز بیان داشت: در این خصوص ۲۵ گزینه برای تصدی فرمانداری دماوند معرفی شده بودند که به هر کدام از این افراد نمره داده شد و با حجت کامل از لحاظ شخصیتی و مدیریتی به این جمع بندی رسیدیم و فرماندار جدید را برای این سمت انتخاب کردیم.

🔹منصوری بیان کرد: فرماندار، بخشدار و مدیر دستگاه ما باید حریص خدمت به مردم باشد و اگر مردم در کاستی باشند، مسئول نباید خواب و خوراک داشته باشد.

🔸وی خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان همان اندازه که در مسایل کلی شهرستان مسئول است، در جزیی ترین موارد هم مسئول است و اگر به عنوان مثال کسی در استان تهران سر گرسنه بر بالین بگذارد ما مسئولیم.

🔹استاندار تهران همچنین اظهار داشت: اینکه در دولت سیزدهم تاکید بر حضور بین مردم داریم، به این سبب است که اگر به دریای بیکران مردم وصل شویم از ظرفیت مردم بهره مند می شویم.

🔸منصوری با بیان اینکه دوست داشتم آیین معارفه در نماز جمعه برگزار می شد اما این توفیق حاصل نشد، افزود: در شرایطی به سر می بریم‌ که با کار اداری صرف نمی توانیم امور را پیش ببریم و کار جهادی می طلبد، توقع دارم که فرمانداران دست به انتخاب جوانان در مناصب مدیریتی بزنند و به عنوان استاندار به خود قول دادم که از بین جوانان مومن انقلابی کادرسازی مدیریتی کنم.

🔹وی تصریح کرد: برخی اوقات شاید به لحاظ اداری و محدودیت های قانونی کاری از دست ما برای مردم بر نیاید، حتی در این صورت نیز باید با روی خوش و خلق حسنه به مردم نه بگوییم.