لزوم تأمین اعتبار برای آبخیزداری و مدیریت منابع آب در شهرستان دماوند  توسط دولت و مجلس
لزوم تأمین اعتبار برای آبخیزداری و مدیریت منابع آب در شهرستان دماوند  توسط دولت و مجلس
تعمیر و اصلاح شبکه آبرسانی و تعویض لوله های فرسوده باعث جلوگیری از هدر رفت آب، همکاری شهرداری ها و اداره آب و فاضلاب را می طلبد.

🔺حجت الاسلام فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند:

🔹انقلابی گری چیزی جز عمل به قانون نیست،دشمنان ایران با حمله به قانون اساسی به دنبال ایجاد هرج و مرج و اختلاف افرینی هستند.

🔸 ایران قوی جز با تلاش شبانه روزی جوانان ونخبگان دانشجو در جهت استقلال همه جانبه کشور شکل نمی گیرد.

🔹 دانشجوی انقلاب و تراز ایران،مطالبه گر و آرمان خواه است.نیازهای کشور را تشخیص می دهد وبرای حل مشکل مردم قدم بر می دارد.

🔸این روزها وسال ها ،کشور دچار کم آبی وکمبود در تأمین گاز ، برق و انرژی های پایدار است، دانشجویان برای حل این مشکلات فعال شوند.

🔹ایران در کمربند خشک و نیمه خشک جهان واقع شده است،متوسط بارندگی سالانه ما ۲۵۰میلی لیتر یعنی یک سوم متوسط جهانی است و میزان تبخیر آب در ایران سه برابر میانگین جهانی است.

🔸 آبخیزداری، سریعترین و بهترین و تنها راه مقرون به صرفه برای نجات کشور از کم آبی است، زیرا سرعت فرار آب را کم و سفره‌های زیرزمینی را تقویت می‌کند.

🔹از دولت و مجلس و نمایندگان محترم در شهرستان دماوند تقاضا داریم برای آبخیزداری و مدیریت منابع آب در شهرستان دماوند اعتبار لازم را در بودجه سال آینده و سال های بعد تامین کنند.

🔸سیمانی کردن کف رودخانه ها و جوی های آب نفوذ پذیری آب در زمین را قطع میکند، متاسفانه این کار غلط در برخی نقاط دماوند انجام شده است.

🔹شخم زدن دیمزارها و زمین های بزرگ توسط مردم ،قدرت نفوذ آب در زمین را زیاد و منابع آب را تقویت می کند.

🔸تعمیر و اصلاح شبکه آبرسانی و تعویض لوله های فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب همکاری شهرداری ها و اداره آب و فاضلاب را می طلبد.

🔹صرفه جویی دائمی در مصرف آب، گاز و برق توصیه همیشگی مسئولین به مردم و مصرف کنندگان محترم است.

🔸از مردم عزیز شهرستان دماوند و هر انسان محترمی که پیام بنده به او می رسد تقاضا دارم برای بارش رحمت الهی و نزول برف و باران دعا کنند.