مردم دماوند از خدمات درمانی تامین اجتماعی به دلیل وجود نداشتن درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی محروم هستند و آن را ازدولت محترم مطالبه می کنند
مردم دماوند از خدمات درمانی تامین اجتماعی به دلیل وجود نداشتن درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی محروم هستند و آن را ازدولت محترم مطالبه می کنند
حجت الاسلام فتاح دماوندی: در زمینه کشاورزی، باغداری  دامداری و زنبورداری به حمایت جدی تر دولت از تولید کنندگان و جهادگران اقتصاد مقاومتی نیازمندیم

💠حجت الاسلام فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند:

🔹هفته دولت را به همه دولتمردان و کارکنان خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه فرماندار محترم و پرتلاش و همه کارکنان عزیز  شهرستان دماوند تبریک و تهنیت میگویم.

🔹از زحمات و خدمات همه خدمتگزاران مردم در دستگاه های دولتی شهرستان دماوند تقدیر وتشکر میکنم.

🔹یاد و خاطره همه شهدای دولت  و ۱۲ شهید کارمند شهرستان دماوند و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم.

🔹دشمن قسم خورده ما پس از آنکه در جنگ نظامی از شکست دادن ما در هشت سال دفاع مقدس مأیوس شد، به جنگ اقتصادی و تحریم بیشتر روی آورده است.

🔹دولت سیزدهم باید به سمت عدالت اجتماعی و فساد زدایی قدم های بیشتری بر دارد که البته در این راه مصمم است.

🔹مردمی بودن آیت الله رئیسی و دولت ایشان یک ارزش بزرگ و ستودنی است، قصد خدمت به مردم با نیت الهی و اخلاص، ایشان را موفق خواهد کرد.

🔹دولت باید خدمات خود را به مردم توضیح دهد، این کار جهاد تبیین است، دشمن با جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای در صدد ناامید کردن مردم از نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن است.

🔹مردم از دولت توقع دارند که در همه امور شفافیت داشته باشد و زمینه رانت را با انضباط مالی و وضوح عملکرد از بین ببرد.

🔹توجه بیشتر به اقشار ضعیف جامعه و کم کردن فاصله طبقاتی و گسترش عدالت خواسته همیشگی ما از دولت بوده و هست.

🔹در شهرستان دماوند دولت‌های مختلف در طول چهل سال گذشته خدمات زیادی را به مردم شهیدپرور این منطقه ارائه کردند، که از همه خدمتگزاران سپاسگزاری می کنیم.

🔹در زمینه کشاورزی، باغداری، دامداری و زنبورداری به حمایت جدی تر دولت از تولید کنندگان و جهادگران اقتصاد مقاومتی  نیازمندیم.

🔹کشاورزان دماوندی با مشکل کمبود آب و سودآور نبودن این شغل مواجه هستند که دولت باید برای حل این مسئله برنامه ریزی واقعی و عملیاتی داشته باشد.

🔹دانش بنیان کردن تولیدات کشاورزی و کمک برای مصرف بهینه آب و قطره ای کردن و خرید تضمینی محصولات، کشاورزان را به تولید سودآور دل گرم میکمد.

🔹اگرکشاورزی سود معقول و مناسب داشته باشد و دولت نیز حمایت کافی را داشته باشد، کشاورزان زمین کشاورزی را حفظ میکنند و نمی فروشند.

🔹از اداره جهاد کشاورزی تقاضا داریم نشستی با زنبورداران دماوندی برگزار کند و در دل آنها را بشنود و برای حل مشکلات آنها قدم های اساسی بردارد.

🔹در زمینه بهداشت در بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند خدمات زیادی انجام شده است.

🔹توسعه و تکمیل بیمارستان های دماوند و تجهیز بیشتر آنها و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، مطالبه به حق مردم از مسئولین مربوطه است.

🔹مردم دماوند از خدمات درمانی تامین اجتماعی به دلیل وجود نداشتن درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی محروم هستند و آن را از دولت محترم مطالبه می کنندـ

🔹لازم است در اینجا از رؤسای محترم شبکه بهداشت درمان و بیمارستان‌ها و همکارانشان به خاطر خدمات شایسته در دوران سخت کرونا مجدداتقدیر و تشکر کنم.

🔹افتتاح آزمایشگاه مجهز بیمارستان حضرت فاطمه(س)دماوند را تبریک می گویم واز خیرین و مسئولین کمک کار تشکر می‌کنم.

🔹از فرماندار محترم نسبت به پیگیری مصرف آب شرب و تلاش‌ ایشان و خدمتگزاران اداره آب برای کم کردن قطعی های آب و پایدار کردن آب مصرفی تشکر میکنم.

🔹کمک به موکب های پذیرایی از زوار در این ایام و تشویق و تشکر از موکب  داران اربعین برای ما خیر و برکت و اجر فراوان به همراه دارد.

🔹چه خوب است که افراد متمکن و ثروتمند هزینه سفر کسانی که به کربلا نرفته اند را متقبل شوند و در این ثواب عظیم شریک شوند.