کلنگ زنی احداث زورخانه در ندامتگاه دماوند و فراهم شدن زمینه آزادی ۱۰ زندانی بدهکار
کلنگ زنی احداث زورخانه در ندامتگاه دماوند و فراهم شدن زمینه آزادی ۱۰ زندانی بدهکار
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی که قانون بر اساس جرم برایش در نظر گرفته نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار گردد.

در آئین کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی زورخانه ندامتگاه دماوند باحضور امام جمعه شهرستان دماوند، آقای محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و برخی از ورزشکاران زورخانه برگزار شد.

👤معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران در آیین کلنگ زنی ساخت سالن ورزش زورخانه ای در ندامتگاه دماوند گفت: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار باشد.

🔹اسماعیل جمیاری در مراسم آغاز احداث سالن ورزش زورخانه ای ندامتگاه دماوند که جمعی از پیشکسوتان کشتی و ورزش های باستانی نیز حضور داشتند، تصریح کرد: هدف از حبس، اصلاح و تربیت زندانی است تا زمینه بازگشت سعادتمندانه وی به جامعه فراهم و از ارتکاب مجدد جرم پیشگیری شود.

🔸معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران ادامه داد: تلاش بر این است زندانی هیچ دغدغه و مشکلی غیر از سلب آزادی که قانون بر اساس جرم برایش در نظر گرفته نداشته باشد و از تمام حقوق شهروندی و اجتماعی برخوردار گردد.
🔹وی ادامه داد: ورزش و ترویج روحیه جوانمردی یکی از برنامه های مهم تربیتی است و بر این اساس ورزش هایی مانند ورزش صبحگاهی، فوتبال چمنی، فوتسال، شطرنج، کشتی و تنیس به صورت روزانه در زندان های استان برگزار می شود و امروز نیز با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث این سالن مجموعه ورزشی مددجویان گسترش می یابد.

🔸وی همچنین بیان داشت: از سوی دیگر برنامه های آموزشی نیز شامل کلاسهای فرهنگی، حرفه آموزی، کارگاه های اشتغال و یا تحصیل از نهضت سوادآموزی تا دانشگاه در دسترس مددجویان است و هیچ مددجویی به خاطر زندانی بودن از حقوق خویش محروم نمی شود.

🔹جمیاری تاکید کرد: اما با همه این تلاش ها و اقدامات رسالت سنگین اصلاح و تربیت ایجاب می کند تا نیکوکاران و نهادهای مختلف نیز به کمک ما آمده تا در امر بازاجتماعی شدن مجدد مددجویان تنها نباشیم.

🔸او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سنت آزادی زندانیان نیازمند گفت: خوشبختانه نیکوکاران استان تهران و انجمن حمایت از زندانیان دماوند با تأسی از سیره علوی همیشه یاور این قشر آسیب پذیر بوده و با اختصاص یکصد میلیون تومان زمینه آزادی ده نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند و خداوند را بخاطر این حضور خیرین شاکر هستیم.