۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رخ داده است
۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رخ داده است
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رخ داده است.

سردار کیومرث عزیزی در مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی شرق استان که به مناسبت هفته ناجا در پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران برگزار شد اظهار داشت: تمام سعی و تلاش مجموعه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بر آن است که کاربران ترافیکی دچار ضرر کمتری شوند و با فرهیختگی کامل در کاهش تلفات و مجروحین مؤثر باشیم.

عزیزی افزود: ۳۸ درصد از تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو اتفاق افتاده است که می‌طلبد همه ما از مجموعه نیروی انتظامی گرفته تا مردم عزیز رعایت فرمایند و دستورالعمل‌ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

سرهنگ علی سلیمانی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران نیز در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران بیان داشت: از مهر سال گذشته تا امسال در جمع تصادفات ۱۳ درصد کاهش داشته ایم و در مورد جان باختگان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته ایم، همچنین در مورد مجروحین نیز خوشبختانه ۸ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی به ویژه راهنمایی و رانندگی در اجرای قوانین ستاد کرونا در رأس هرم قرار گرفته بود و محدودیت‌ها را اجرا می‌کرد افزود: از همه همکاران در این زمینه تقدیر می‌کنیم.