اجرای عملیات بهسازی روکش آسفالت با طول ۵۶۰۰ متر در محور روستایی آبسرد به زان
اجرای عملیات بهسازی روکش آسفالت با طول ۵۶۰۰ متر در محور روستایی آبسرد به زان
بهسازی روکش آسفالت و خط کشی بزرگراه دماوند – فیروزکوه

شورش احمدی خطیر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند اظهار داشت: عملیات بهسازی روکش آسفالت آبسرد به زان به طول ۵۶۰۰ متر از محل اعتبارات ملی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند اجرا شد.

وی افزود: بهسازی روکش آسفالت همراه با خط‌کشی در روستای زیارت حدود ۳ کیلومتر و بهسازی روکش آسفالت و خط کشی بزرگراه دماوند – فیروزکوه از محدوده سرازیری پلیس‌راه تا ورودی منطقه گیلاوند در شهرستان دماوند انجام گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند گفت: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز را نیز در دستور کار قرار داده است.
احمدی خطیر گفت: در این راستا تعریض، روکش آسفالت و خط کشی دوربرگردان مهرآباد و دماغه کمربندی بومهن و توجه به حادثه خیز بودن آن هم در دستور کار  و اصلاح قرار گرفت.
وی افزود: در منطقه دلیچایی محدوده فیروزان نیز یکی دیگر از نقاط حادثه خیز شناسایی شده بود که مشکلات مشابهی وجود داشت که لکه‌گیری، روکش و خط کشی در حال انجام می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین با عنایت به اینکه تا فصل سرما فرصت زیادی نمانده بهسازی آسفالت نقاط روستایی دیگری هم در دستور کار است که انشاالله توسط اداره اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند انجام خواهد شد.