اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم زمین چمن استادیوم تختی دماوند
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ترمیم زمین چمن استادیوم تختی دماوند
تکمیل دیواره صخره‌نوردی دماوند با اعتبار ۹ ميليارد تومانی

زمهریر، معاون فرماندار دماوند گفت: ورزش جایگاه مهمی در زندگی انسان دارد و علاوه بر توسعه سلامت جسم انسان ضامن سلامت روح و روان انسان است.
وی اظهار داشت: برای ارتقای سلامت عمومی جامعه و نشاط اجتماعی نیاز به ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی قهرمانی است که در این زمینه در دماوند به تبع سیاست‌های دولت‌ مردمی گام‌های خوبی را در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور پیش بینی شده است.
زمهریر افزود: بودجه‌های خوبی در زمینه مذکور تصویب شده است، ۱۰ میلیارد تومان برای ترمیم زمین چمن استادیوم تختی دماوند و ۹ میلیارد تومان برای دیواره صخره‌نوردی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: اختصاص یک پارک برای ورزش‌های همگانی بانوان یکی از برنامه‌های ورزشی شهرستان است و برای توسعه ورزش‌های همگانی نیز برنامه‌های مثبتی دیده شده است.

🔺حجت الاسلام فتاح دماوندی: با توجه به پتانسیل شهرستان دماوند برای رشته‌های قهرمانی تلاش کنیم

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان می‌توانیم در برخی از رشته‌های قهرمانی که از لحاظ جغرافیایی زمینه رشد برای ورزشکاران وجود دارد، بتوانیم در استان تهران و نیز کشور رتبه اول را کسب کنیم.
وی اظهار داشت: امید است بانوان و دختران شهرستان دماوند نیز با همت و تلاش خود در زمینه ورزش، درس و اخلاق موفق بوده و به جسم و روح خود توجه داشته باشند.
فتاح دماوندی افزود: والدین در موفقیت فرزندان در تمامی حوزه‌ها از جمله ورزش نقش موثری دارند و اقدام والدینی که فرزندان خود را به ورزش و قدم گذاشتن در این راه تشویق و ترغیب می‌کنند بسیار قابل تقدیر و ارزشمند است.