برای رفع گره‌های ترافیکی منطقه گیلاوند آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم
برای رفع گره‌های ترافیکی منطقه گیلاوند آماده خدمت‌رسانی به مردم هستیم
بلوار ۳۰ متری نیمه کاره رها شده و هیچ گونه مخالفتی از سوی سپاه جهت اجرای پروژه وجود ندارد

سرهنگ پاسدار غلامرضا نجفی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند در خصوص توافقنامه‌ای با شهرداری دماوند در مورد احداث بلوارهای خیابان ۹ دی و ۳۰ متری با توجه به‌ موانع پیش‌رو املاک متعلق به وزرات دفاع اظهار داشت: این توافق را پیگیری می‌کنم، هفته گذشته با حضور معاون عمرانی فرماندار شهرستان دماوند اعلام آمادگی کامل کرده‌ایم و هیچ منعی از سوی سپاه وجود ندارد.

وی افزود: طرح شامل عقب نشینی می‌شود، زمین‌ها به نام سپاه ذیل وزارت دفاع می‌باشد و باید هرگونه توافق لازم با شهرداری انجام شود، بیش از ۱۰۰ برگ سند در این خصوص وجود دارد و هیچ مغایرتی ندارد اما شهرداری این موضوع را پیگیری نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: ۱۰۰ درصد آمادگی واگذاری را داریم اما باید دید که اصلا در طرح شهرداری عنوان شده است یا نه، اصلا این مهم را در برنامه‌های خود مطرح نکرده‌اند؛ ما آمادگی کامل را در خصوص واگذاری زمین را داریم و تمامی اهداف ما در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

نجفی ادامه داد: نبود پیاده رو از دیگر مشکلات شهر در انتهای خیابان ۹ دی است و شهرداری دماوند باید به این مهم نیز توجه کند زیرا مردم الزاما از خیابان عبور می‌کنند، این مهم را نیز پیگیری کرده‌ایم و مسئولان شهرستان را در این زمینه روشن کرده‌ایم.

نجفی تصریح کرد: اسناد و مدارک موجود است و مجموعه سپاه به هیچ عنوان برای واگذاری این نقطه جهت اجرای پروژه مخالفتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بلوار ۳۰ متری نیز نیمه کاره رها شده و در این خصوص نیز آمادگی همکاری داریم، بیان داشت: یکی از گره‌های شهر شلوغ بودن این محل است و برای شرایط فعلی کمربندی داخل شهری یا راه دوم نیز می‌تواند اجرا شود که در این رابطه نیز آمادگی همکاری داریم و هیچ سازه‌ای را در این مسیر پیش بینی نکرده‌ایم.