برگزاری نشست شورای مشورتی جوانان
برگزاری نشست شورای مشورتی جوانان
طاهر خانی: یکی از مهمترین میدان ها و ابزارهای جهاد تبیین، فضای مجازی است که باید به آن توجه ویژه شود

نشست شورای مشورتی جوانان این شهرستان با حضور رضا طاهرخانی،فرماندار شهرستان دماوند، ابوالفضل حلیم زمهریر معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، با جمعی از جوانان مومن و انقلابی شهرستان در یک فضای صمیمی، در سالن جلسات  شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزارشد.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای مشورتی جوانان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مسائل شهرستان پرداخته و موارد مطروحه توسط مسئولین مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود فرموده اند که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است که جوانان میتوانند نقش مهمی را در تبیین حقایق و خنثی کردن توطئه دشمنان نظام نقش مهمی ایفا نمایند.

وی ادامه داد: فضای مجازی را می توان مهمترین میدان برای تبیین واقعیت، دستاوردهای نظام اسلامی، بیان حقایق و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران دانست و نقش جوانان در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

طاهرخانی با اشاره ضرورت جهاد تبیین توسط جوانان در فضای مجازی برای مقابله با هجمه های دشمنان فزود: امروزه باید در مسیر تبیین خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی با کار شبانه روزی به معنای واقعی جهاد نمود و باید حقایق را با منطق قوی و سخنان متقن بیان کرد.

در ادامه ایشان بیان کرد: یکی از مهمترین میدان ها و ابزارهای جهاد تبیین، فضای مجازی است که باید به آن توجه ویژه شود و باید با منش انقلابی و جهادی،  امیدآفرینی و بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی جامعه گسترش یابد.

فرماندار شهرستان دماوند اشاره به لزوم ورود جوانان انقلابی و مومن  در کار فرهنگی گفت ؛ جوانان گام دوم باید در اقدام فرهنگی مایوس نشوند جوان انقلابی بصیر و بینا باشد و با شناخت صحیح پیچیدگی های شرایط روز و هدفمند به کار فرهنگی پرداخت.