ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یکی از مفاهیم مهم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است
ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یکی از مفاهیم مهم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است
طاهرخانی: نظارت جدی بر مدارس و پیش دبستانی ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی

جلسه شورای آموزش و پرورش دماوند به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و سایر اعضا در سالن جلسات آموزش و پرورش منطقه دماوند برگزار شد.

فرماندار: یکی از مفاهیم مهم سند تحول آموزش و پرورش توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است که نقش معلمان و مربیان پرورشی در این خصوص بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان دماوند حجاب و عفاف را از منظر تعلیم و تربیت مهم برشمرد و افزود: در کنار همه مسائلی علمی و آموزشی که وجود دارد، آموزش‌ و پرورش یک وظیفه تربیتی دارد و نقشی که حجاب و عفاف می‌تواند در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا کند، بی‌بدیل است و باید در این خصوص با برنامه ریزی مناسب فرهنگ سازی انجام شود و باید به این نکته توجه داشت که حجاب و عفاف فقط مختص دختران نیست و باید در مدارس پسرانه نیز این فرهنگ سازی انجام شود.

🔺طاهر خانی:کلیه کادر آموزشی و خدماتی مدارس به تزریق دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند/ نظارت جدی بر مدارس و پیش دبستانی ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره بر تزریق دز یادآور واکسن کرونا به کادر آموزشی و خدماتی مدارس گفت: با توجه به شروع سال جدید تحصیلی و حضور دانش آموزان در کلاس های درسی کلیه کادر آموزشی و خدماتی در مدارس باید نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند و مدیریت آموزش و پرورش نیز در این راستا مساعدتهای لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در موضوع انتخاب سرویسهای ایاب و ذهاب مدارس توسط آموزش و پرورش،بررسی های لازم انجام شود و همچنین رانندگان محترم و مربیان پیش دبستانی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

رضا طاهرخانی با اشاره لزوم به نظارت جدی بر مدارس و پیش دبستانی ها جهت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در تمامی مدارس و آموزشگاههای شهرستان باید کلیه پروتکلهای بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد الزامی است و انتظار ما از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند این است که در رابطه با این موضوع نظارت جدی داشته باشد و تیم های بازرسی و نظارت بر مدارس در جهت رعایت مسائل بهداشتی تشکیل گردد.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان افزود: از اولیای دانش‌آموزان خواهشمندیم تا نسبت به تزریق واکسن کرونا به فرزندان خود اقدام کنند تا در کنار رعایت موارد بهداشتی سال تحصیلی جدید در شهرستان بدون نگرانی آغاز شود.