تشییع پیکر دو شهید دفاع مقدس درشهرآبسرد
تشییع پیکر دو شهید دفاع مقدس درشهرآبسرد
این دو شهید گمنام 20 و 25 ساله در عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسیدند.

مردم انقلابی ومسلمان شهر آبسرد و شهرستان دماوند، صبح روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و همچنین سالروز تشییع پیکر پاک شهید قاسم سلیمانی، پیکر پاک ۲ شهید گمنام را در شهر آبسرد تشییع کردند.

شرکت کنندگان بافریاد حسین حسین شعارماست، شهادت افتخارماست / خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است یک بار دیگر با آرمان های شهدا عهد و پیمان بستند و پیکر پاک شهیدان را از میدان شهید فخری زاده تا میدان و پارک غدیر شهر آبسرد تشییع کردند.

این دو شهید گمنام ۲۰ و ۲۵ ساله در عملیات کربلای ۸ در شلمچه در سال ۱۳۶۶ و تک دشمن در منطقه زبیدات در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیده اند، پس از تشییع بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر آبسرد در فراز بوستان به خاک سپرده شدند.

🔺️ مدیر پشت میزجای دو شهید گمنام گرانقدر دفاع مقدس در شهر آبسرد خالی بود و خداوند متعال تقدیر کرده بودند که مردم شهر آبسرد پس از ۳۰ سال زائر امروز این شهدا شوند.

👤سردار ذوالقدر، فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران در مراسم تشییع پیکر شهدا در شهر آبسرد:
💠شهدای گمنام امروز در هوای سرد زمستانی و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) از جانب خداوند متعال به مردم شهر آبسرد هدیه شدند تا با توسل و نیایش به این شهدا برای خود آبرو بخرند و برای شهرشان خیر و برکت به همراه بیاورد.

🔹️شهیدان می توانند هزار نفر را شفاعت کنند؛ این دو شهید هدیه خداوند و موجب برکت هستند.

🔸 خانواده‌ها باید فرزندان خود را به زیارت مزار مطهر شهدا ترغیب کنند و اگر فرزندان ما همچون شهدای گمنام ۲۰ و ۲۵ ساله تربیت شوند، جای نگرانی نیست و دیگر عقب ماندگی نخواهیم داشت.

🔹️شما تکلیف خودتان را به شهدا و شهرتان ادا کردید و دشمن در این چند سال هر چه در توان داشته انجام داده برای تخریب و ما انشاالله به برتری خواهیم رسید.