افزایش تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های استان تهران
افزایش تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های استان تهران
استاندار تهران از افزایش تعداد بستری های کرونایی در بیمارستان های استان تهران طی هفته های اخیر خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه استان تهران با وجود همه کمبودهای زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا موفق عمل کرده است اظهار داشت: در این خصوص همکاری بسیار خوب مردم بسیار تأثیر گذار بوده است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در نوروز سال ۹۹ تب سنجی در ورود و خروج شهرها را در دستور کار خود قرار داده بودند گفت: بسیج، دیوان محاسبات و اصناف نیز همکاری خوبی در خصوص مقابله با کرونا داشتند.

استاندار تهران د ر ادامه عنوان داشت: ویروس کرونا سبب شد تا استعدادهای کشور شکوفا شود و هم اکنون در تولید ماسک به خودکفایی رسیده‌ایم و امیدوار هستیم در خرداد ماه اولین فاز صنعتی واکسن کرونا وارد کشور شود.

محسنی بندپی از بستری ۲ هزار و ٣٠٠ بیمار مبتلا به کرونا تا روز گذشته خبر داد و افزود: این تعداد از مبتلایان در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و در هفته‌های اخیر نیز شاهد افزایش تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان هستیم، ۱۵ هزار و ١٧۴ نفر مبتلا نیز طی یکسال گذشته در پایتخت جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر اعلام هشدار در خصوص تعطیلات نوروز و ابتلاء به کرونا گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که در ۲۹ استان کشور ویروس جهش پیدا کرده است و این موضوع مسئله را با پیچیدگی بیشتری روبرو می‌کند.

استاندار تهران از رنگ بندی شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم در صورت امکان به سفر نروند و اماکن گردشگری نیز طبق دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار مسافران قرار بگیرد.