میز مدیریت را در حاشیه شهر و میان مردم مستقر خواهیم کرد
میز مدیریت را در حاشیه شهر و میان مردم مستقر خواهیم کرد
استاندار تهران با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی در استانداری مدیریت حاضر در میدان خواهد بود گفت: میز مدیریت را در حاشیه شهر و میان مردم مستقر خواهیم کرد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی در استانداری مدیریت حاضر در میدان خواهد بود گفت: میز مدیریت را در حاشیه شهر و میان مردم مستقر خواهیم کرد.

🔹محسن منصوری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران ضمن تقدیر از همه حاضرین برای مراسم اظهار داشت: اداره استان تهران با جمعیت ۱۴ میلیون نفری گستردگی و ویژگی‌های مختلف به خصوص در شرایط کرونا و تحریم دارد.

🔸وی با بیان اینکه این استان با مشکلات زیادی مواجه است گفت: موضوع حمل و نقل و آلودگی هوا از مشکلات عمده استان تهران است و دارای ظرفیت‌های مختلف می‌باشد که در گام دوم انقلاب باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

🔹استاندار تهران با بیان اینکه صورت مسئله بزرگ تهران خود را در جمعیت ۱۴ میلیونی این استان نشان می‌دهد افزود: این جمعیت در کمتر از یک صدم درصد کشور تجمیع شده است لذا هر ۶ نفر ایرانی یک نفر در استان تهران ساکن است و ما در این استان شهرها و شهرستان‌هایی داریم که جمعیتشان از برخی استان‌های کشور بیشتر بوده و این کار مدیریت را سخت‌تر می‌کند.

🔸منصوری با اشاره به اینکه جمعیت تهران یک نگاه آینده نگر می‌طلبد بیان داشت: آمارها نشان می‌دهد ۲۵۰ هزار نفر به طور متوسط هرسال به جمعیت تهران افزوده می‌شود یعنی هر سال یک شهرستان و هر ۴ سال یک استان اضافه می‌شود و ۸ هزار واحد صنعتی و ۷۰ درصد گردش اقتصادی کشور در این استان می‌باشد و میزان نرخ بیکاری مدیریت را در استان ویژه می‌طلبد.

🔹وی اظهار داشت: از تجربه و مدیریت استاندار حتماً بهره مند خواهیم شد و فرصت‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های استان تهران به طور جدی دنبال خواهد شد.

🔸استاندار تهران بیان داشت: برداشت ما از این انتصاب یک برداشت گام دومی است و تحقق این بیانیه مؤلفه‌هایی دارد که شامل رویکرد مدیریت حاضر در میدان می‌باشد مدیریتی که منفصل از بدنه نباشد و مدیریتی پرتحرک باشد چرا که خیلی از مردم و محرومین توان اعلام نیازهای خود را ندارند و مأموریت ما نسبت به این افراد کمتر از کسانی که توانایی حضور دارند نیست.

🔹منصوری در ادامه در خصوص رویکردهای مهمی که باید محقق شود اظهار داشت: میز مدیریت را در حاشیه شهر و میان مردم مستقر خواهیم کرد و همگرایی و تعامل موجود تقویت می‌شود و تقویت ارجحیت برای استان موضوعیت خواهد داشت و رویکرد ملی و فناوری در استان تهران به کارگیری می‌شود.

  • نویسنده : خبرگزاری مهر