برنامه‌ریزی برای ویژه‌برنامه ایام فاطمیه و برپایی نمایشگاه کارآفرینی شب یلدا در دماوند
برنامه‌ریزی برای ویژه‌برنامه ایام فاطمیه و برپایی نمایشگاه کارآفرینی شب یلدا در دماوند

🔹️نشست کارگروه امور بانوان و خانواده  به ریاست مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند و با حضور جمعی از مسئولین و بانوان کار آفرین تشکیل شد. 🔸برنامه‌ریزی در خصوص ویژه‌برنامه ایام فاطمیه و همچنین برپایی نمایشگاه کارآفرینی شب یلدا از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 🔹️در این نشست فرماندار اعلام کرد: با توجه […]

🔹️نشست کارگروه امور بانوان و خانواده  به ریاست مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند و با حضور جمعی از مسئولین و بانوان کار آفرین تشکیل شد.

🔸برنامه‌ریزی در خصوص ویژه‌برنامه ایام فاطمیه و همچنین برپایی نمایشگاه کارآفرینی شب یلدا از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

🔹️در این نشست فرماندار اعلام کرد: با توجه به بحث کارآفرینی بانوان، این امر موجب ایجاد انگیزه در این قشر و همچنین ارتقای اقتصاد خانواده است و حضور پررنگ بانوان در نمایشگاه مجازی کارآفرینی نشان از پشتکار قابل تحسین بانوان شهرستان دماوند در این خصوص دارد.
🔸با تخصیص زمین با هدف برپایی نمایشگاه به ویژه در گذرگاه و معبر اصلی شهرستان، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان، فروش محصولات کارآفرینان و کمک به اقتصاد خانوار می‌تواند محل درآمد پایداری برای شهرداری باشد.
🔹️بلوار شورای دماوند به عنوان منطقه گردشگری با احداث غرفه‌های ویژه تولیدکنندگان و کارآفرینان می‌تواند نقش مؤثری در کمک به عرضه و فروش محصولات کارآفرینان داشته باشد.
🔸با توجه به اهمیت بحث تولید بانوان و پیشینه صنعت حوله‌بافی در کیلان، مدیریت شهری کیلان هرچه سریع‌تر شناسنامه سنتی، گردشگری و تاریخی کیلان تحت‌عنوان حوله‌بافی را مورد توجه قرار داده و از این صنعت حمایت ویژه نماید که شایسته است این امر در قالب بهره‌مندی از ظرفیت حمام قدیمی کیلان با هماهنگی میراث فرهنگی صورت پذیرد.

🔹️همچنین در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانداری دماوند، از منتخبین نمایشگاه کارآفرینی مجازی تقدیر به عمل آمد.