مشارکت های مردمی نکته برجسته در برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی است
مشارکت های مردمی نکته برجسته در برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی است
بصیرت افزایی، ایجاد انگیزه ، امیدآفرینی و همبستگی ملی، ازرویکردهای مهم در برگزاری مراسمات دهه فجر است

دومین نشست اعضای ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور رضا طاهرخانی رئیس ستاد وسرپرست فرمانداری ، حجت الاسلام  فتاح دماوندی، امام جمعه شهر دماوند، حجت الاسلام  میر شریفی امام جمعه شهر آبسرد و اعضای این ستاد در سالن شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد.

 طاهرخانی در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه دهه فجر، همکاری، همراهی و جدیت مسئولان، تاکید کرد برپایی میزهای خدمت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باید تبیین گردد و مدیران ضمن گره گشایی از مشکلات مردم دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز برای مردم بیان نمایند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با برشمردن رویکردهای مهم دهه فجر، محور این برنامه ها را فرهنگی، تبلیغی و تبیینی دانست و تصریح کرد: این رویکردها شامل بصیرت افزایی، ایجاد انگیزه و امیدآفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی ملی، خود باوری و اعتماد به نفس خواهند بود.

طاهرخانی در پایان با برشمردن کمیته های تخصصی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همکاری همه مسئولین در امر برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه فجر را خواستار شد.