برگزاری دومین جلسه کمیسیون ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شهرستان دماوند
برگزاری دومین جلسه کمیسیون ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شهرستان دماوند
در این جلسه در خصوص تقویت استقرار عوامل پلیس راهور و پلیس راه در نقاط حادثه خیز و نصب علایم راهنمایی و بنرهای هشدار نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان، استقرار عوامل امدادی و اورژانس، سرعت خدمات امدادی به حادثه دیدگان و .. تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

دومین جلسه کمیسیون ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای شهرستان در دومین روز از شروع سال جدید به ریاست ابوالفضل حلیم‌زمهریر معاون سیاسی و انتظامی و با حضور رضایی مهر، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، شهرداران پنج شهر شهرستان، روسای راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرماندهان انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه و دیگر مسئولان برگزار گردید.

ابتدا اعضا گزارشی از عملکرد، اقدامات، خلاقیت و نوآوری های صورت گرفته و چیدمان نیروها و تجهیزات در راستای کاهش و پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای ارایه کردند.

در ادامه در خصوص تقویت استقرار عوامل پلیس راهور و پلیس راه در نقاط حادثه خیز و نصب علایم راهنمایی و بنرهای هشدار نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان، استقرار عوامل امدادی و اورژانس، سرعت خدمات امدادی به حادثه دیدگان و تصادفات، استقرار چرثقیل خودروبر و امداد خودرو، کاهش و پیشگیری بیش از پیش از تصادفات و تلفات جاده ای تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ و جهت اجرا به دستگاههای ذیربط ابلاغ گردید.