بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اماکن ورزشی شهر  دماوند
بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اماکن ورزشی شهر  دماوند
برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهر دماوند

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاون توسعه امور ورزش و جمعی از مسئولان، از اماکن ورزشی شهر دماوند بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید مسائل و موضوعات پس از بررسی‌های میدانی جهت پیگیری برای بهسازی این اماکن در دستور کار قرار گرفت.‌

لازم به ذکر است دستورات لازم جهت ساماندهی و تعمیرات زمین چمن ورزشگاه تختی از طرف مسئولان صادر شد

شایان ذکر است با توجه به مطالبات برخی ورزشکاران دیوار سنگ نوردی شهر دماوند، ضمن بازدید میدانی مسئولان از پروژه نیمه کاره دیوار سنگ نوردی، اعتبار لازم برای تکمیل پروژه تخصیص داده شد.

🔺برگزاری نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهر دماوند

طاهرخانی: خواستار نظارت صحیح بر اماکن ورزشی دماوند شد/تعمیر و نگهداری اصولی از اماکن ورزشی به عهده متولی آن است و هرگونه بی توجهی در این مورد پیگیری خواهد شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزشی شهر دماوند با حضور رضا طاهرخانی سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند، جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، رییس شورای شهرستان،بخشدار مرکزی، ، مسئولین هیأت های ورزشی دماوند و رودهن و معاونین اداره کل و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت ورزش و مشکلات شهرستان در این حوزه اظهار داشت: باید جوانان به سمت و سوی فعالیت های ورزشی سوق داده شوند و در این بین مربیان ورزشی نقش بسیار مهمی دارند اما متاسفانه با واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و بالا بودن هزینه ها ورزشکاران را از فضا های ورزشی دور خواهد کرد وی اضافه نمود در واگذاری اماکن ورزشی اولویت با هیات های ورزشی خواهد بود

رضا طاهر خانی گفت: تعمیر و نگهداری اصولی از اماکن ورزشی یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران است که باید به آن توجه شود و اگر به بخش خصوصی نیز واگذار شده است این بخش موظف است تا به آن رسیدگی کند و هرگونه بی توجهی در این زمینه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: حوزه ورزش نقش کلیدی در سلامت و نشاط جامعه دارد و برخی از بحث‌های مربوط به ورزش تامین زیرساخت مناسب و استاندارد است.

رضا طاهرخانی در ادامه به استعدادها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان دماوند اشاره کرد و افزود: شهر دماوند دارای افراد مستعد در رشته های مختلف ورزشی است که باید با حمایت از آنها جهت پیشرفت ورزش شهرستان اقدام گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند بیان داشت: با عنایت به نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان اعتبار خوبی برای دماوند تخصیص خواهد یافت و اتفاقات خوبی را برای شهرستان پیش رو خواهیم داشت.