اکران فیلم سینمایی «هناس» به همت حوزه هنری در دماوند
اکران فیلم سینمایی «هناس» به همت حوزه هنری در دماوند
مدیر حوزه هنری شهرستان دماوند: اکران فیلم‌های روز سینما در دستور کار حوزه هنری شهرستان دماوند است

فیلم سینمایی «هناس» با محوریت زندگی دانشمند شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد با حضور «محمدرضا شفاه» تهیه‌کننده و «احسان ثقفی» نویسنده این فیلم به همت حوزه هنری شهرستان دماوند ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در سینما پرستوی شهر دماوند برگزار شد.

هناس فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین دارابی در ژانر بیوگرافی ساخته شده و روایت تلاش‌های عاشقانه زنی برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم است.

داستان این فیلم حول محور داریوش رضایی‌نژاد دانشمند شهید هسته‌ای ایران است که توسط اسرائیل ترور شد.

در پایان اکران فیلم، نشست پرسش‌وپاسخ و نقد و تحلیل فیلم سینمایی هناس با حضور عوامل و بینندگان برگزار شد.

همچنین حوزه هنری با اهدای یک اثر نفیس خوشنویسی از هادی کرمانی، استاد حوزه خوشنویسی شهرستان دماوند از تهیه‌کننده فیلم هناس تقدیر کرد.

🔺اکران فیلم‌های روز سینما در دستور کار حوزه هنری شهرستان دماوند است/ از ظرفیت‌های قالب سینما برای انتقال مفاهیم ارزشی استفاده می‌کنیم

سبحان نورمحمدی، مدیر حوزه هنری شهرستان دماوند در حاشیه اکران فیلم سینمایی هناس در سینما پرستوی دماوند، ضمن قدردانی حضور عوامل سازنده این فیلم و استقبال شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر از اکران این فیلم اظهار کرد: طرح اکران فیلم‌های روز سینمای ایران، یکی از برنامه‌هایی محسوب می‌شود که دستور کار دفتر حوزه هنری شهرستان دماوند قرار دارد.

وی افزود: این طرح طوری برنامه‌ریزی شده که بتوانیم به صورت ماهانه، یک فیلم سینمایی را با حضور عوامل سازنده آن به همراه نقد و بررسی در شهرستان دماوند اکران کنیم.

مدیر حوزه هنری شهرستان دماوند گفت: در این راستا، درصدد هستیم که از ظرفیت‌های قالب سینما و اکران فیلم، هم برای رشد و نشاط اجتماعی خانواده‌ها و هم انتقال مفاهیم ارزشی استفاده کنیم.
نورمحمدی ادامه داد: از سویی دیگر، بنا داریم تا با اکران فیلم‌هایی که محتوای ارزشی دارند، از فضای سینما به‌عنوان به‌منظور یک جنبه آموزشگاهی و دانشگاهی بهره‌مند شویم.