دیدار فرماندار شهرستان دماوند با ائمه  جمعه شهرستان دماوند
دیدار فرماندار شهرستان دماوند با ائمه  جمعه شهرستان دماوند
رضا طاهرخانی: با توجه به وسعت بسیار بزرگ شهرستان دماوند متاسفانه در گذشته امکانات مناسبی از لحاظ ماشین آلات به شهرستان تخصیص داده نشده است و این موضوع در روند خدمت رسانی به مردم بسیار تأثیرگذار است.

دماوند: رضا طاهرخانی، فرماندار این شهرستان به همراه بهرامی، سرپرست شهرداری دماوند، مرشدی فرمانده بسیج ادارات شهرستان و عرب سرهنگی مشاور امور ایثارگران فرماندار شهرستان دماوند، با حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهر ستان دماوند دیدار و گفتگو کرد.

رودهن: رضا طاهرخانی، فرماندار این شهرستان به همراه امیری، بخشدار رودهن به مناسبت سالروز تأسیس نماز جمعه با حجت‌ الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش رودهن دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ضمن بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی بخش رودهن بر حضور مدیران ادارات در نماز جمعه، دیدار چهره به چهره با مردم و پیگیری مطالبات آنان تاکید شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار این شهرستان به همراه سلیمانی، بخشدار مرکزی، مجاوری، رئیس شورای بخش مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد با حجت‌الاسلام والمسلمین میر شریفی امام جمعه شهر آبسرد دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار بر تعامل دستگاههای اجرایی با ستاد اقامه نماز جمعه و حضور مدیران در نماز جمعه تاکید شد.
لازم به ذکر است این دیدار به مناسبت سالروز تأسیس نماز جمعه در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار با اشاره به بحران اخیر و وقوع سیل در شهرستان دماوند گفت:با توجه به اینکه در سالهای گذشته کمترین توجه به تقویت زیرساختهای لجستیکی شهرستان شده است، با پیش بینی‌های لازم در این خصوص و با یک برنامه ریزی منظم و ایجاد هماهنگی بین دستکاه های متولی و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند، بسیج،سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و  گروههای جهادی توانستیم با کمترین خسارت جانی از بحران عبور کنیم.
وی افزود: با توجه به وسعت بسیار بزرگ شهرستان دماوند متاسفانه در گذشته امکانات مناسبی از لحاظ ماشین آلات به شهرستان تخصیص داده نشده است و این موضوع در روند خدمت رسانی به مردم بسیار تأثیرگذار است.
رضا طاهرخانی در پایان گفت: با عنایت به اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه بیشترین بارشها را در شهرستان دماوند نسبت به شهرستان های همجوار شاهد بودیم ، با اطلاع رسانی به موقع به شهروندان و مسافران، شهرستان دماوند کمترین خسارت جانی را در استان تهران به خود اختصاص داده و انسداد جاده‌های حوزه استحفاظی با توجه به امکانات، در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.